wera emdèn

Alla inlägg under oktober 2013

Av Wera - 31 oktober 2013 18:35

Hej! Jag har köpt ett par killbyxor! Jau! Haha, ville ha ett par byxor med hängslen och dem här var det ända jag hittade (som billigast) och en snygg "kill jacka" . Haha, nu är jag men man! Nae, det är det sista jag är men att se ut som en skadar inte. Åh, jag lär bli mobbad i skolan nu, haha. Aja, pappa kan ju få dem i så fall. Ses kram kram

Alltså gud vad jag ful i den! Haha, tur att jag inte är en kille...

Av Wera - 31 oktober 2013 15:16

Hej! En sak jag stör mig på med bloggen är att jag inte kan skriva hjärtan. Haha. Men nu ska jag och tuva fetta oss på stan och vara olyckliga. Puss

Av Wera - 31 oktober 2013 06:49

God morgon! Jag vaknade på fel sida idag så jag är j*vligt förbannad på exakt allting. Kommer nog att vara lite tyst idag. Huvudet känns tungt och jobbigt att bära upp och jag får inte stanna hemma ifrån skolan om jag så var dödligt sjuk så förvänta er ingen glad wera idag.idag vill jag helst sova, jag hade världens underbaraste dröm men pappa förstörde den och nu är min morgon förstörd. Förlåt för detta inlägg. Men idag orkar jag bara inte asså...

Av Wera - 30 oktober 2013 19:44

Nu kör vi! Situps, armhävningar mm. Nu ska jag bli Lija snygg å stark som alla andra starka och snygga tjejer (och killar för den delen) ! Go go go Wera, nu köööör viiiiiiiii!!!!!
Kram kram

Av Wera - 30 oktober 2013 17:07

Hej! Om ni inte visste det så ÄLSKAR jag chips, och allt annat man kan fetta sig i. Men jag vill kunna fetta mig och ha en snygg kropp så jag ska börja träna. Kram kram

Av Wera - 30 oktober 2013 07:49

Hej!
Jag fattar inte det här med att inte ha en stil. Tycker du själv inte om din klädsmak, kropp eller hår så gör något åt saken. Jag hatar när folk går runt och säger "Gud vad jag är fet och ful, kolla in håret liksom" men gör någonting åt det liksom. Om håret är fett - tvätta det oftare, om du är fet enligt dig - träna, om hyn är smutsig - tvätta den! Är det så svårt att förstå? Alla är fina, vackra och underbara men det finaste som finns är snällhet. Är en person snäll blir den vacker. Det är därför jag sminkar mig. En egen stil är viktigt om man vill sticka ut. Har du ingen - skaffa. Jag har min egna och ingen brukar klaga. Kram kram

Av Wera - 29 oktober 2013 18:11

Hej! Dagen idag var sådär men vi avslutar dagen på bibblan. Det är så mysigt där, lugnt , tyst , doft av fika och mysigt oktober mörker utanför. I skolan skämde jag ut mig på rasten och egopixade på skolgården haha. Ha en toppen kväll så hörs vi senare. Kram kram

Av Wera - 29 oktober 2013 15:21

Hej!
Jag tänkte berätta lite om mina förebilder och varför dem är det. Egentligen bryr sig nog ingen men annyway.
1. Isabella Löwengrip - BlondinBella. Jag tycker att hon är en glad och bestämd person. Har hon ett mål så når hon fram till det oavsett vad och låter sig inte tryckas ner av andra. Det är sjukt starkt. Du är en ängel Isabella
2. Alexandra (Kissie) Nilsson: förebild och förebild kanske inte. Men hennes smak för kläder, smink -allt är en ängeldröm. Jag tycker också (och vet) att hon är jättestark. Det är grymt bra och jag håller tummarna för mindre näthat
3. Nellie Berntsson: Hon är söt, atletisk och är emot
nätmobbing. Behöver jag skriva mer? Hon är 13 år och har en av Sveriges största bloggar. Love ya
Kram kram

Presentation

Hej! Japp, här är min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards